Bewertungen von Bella Pyramide Losser

Neue Beurteilungen

5.0
Anoniem
22 September 2023

Goed eten en goede service, had alleen een beetje medelijden met de bezorger die door de regen moest fietsen 😂

Monique
21 September 2023

Lekker eten!

Rob
27 August 2023

De bezorging was snel en het eten was lekker warm. Ik vond alleen het vlees en aardappelen een beetje te zout.

Niels
22 August 2023

Shoarma en aardappeltjes waren lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Theo Even
21 August 2023

Snel bezorgd en heerlijk van smaak, het was verassend lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kreuzberg
19 August 2023

Er was iets fout gegaan met onze bestelling maar dat is zeer snel en goed opgelost. Het eten was heel lekker!

Arthur smeets
18 August 2023

De ananas lag allemaal in het midden ipv verdeeld over de pizza

D
14 August 2023

Snel en de beste calzone van losser👍👍 (totaal niet vet zoals de rest!)

Coen
12 August 2023

Warme pizzadoos is nog geen warme pizza. Was dus koud. Verder de saus vergeten bij pizza

Henk
12 August 2023

Verschrikkelijk! Eerst werden we gebeld dat het 15 minuten langer ging duren, dat werden er 25. En de pizza was nog droger dan de pizzadoos en de aardappels waren helemaal nat.

MARIA ISABEL MARTINEZ FERNANDEZ
12 August 2023

IK HEB EERDER BIJ JULLIE BESTELD TOEN VOND IK HET SUPER , MAAR VANDAAG VOND IK HET ALLESBEHALVE GOED , IK BESTEL 2X TZATZIKI-SAUS, KRIJG ER MAAR 1 & DE PATAT WAS ZO SLAP & ONGEKRUID , ZAT TOTAAL GEEN SMAAK AAN . EN WAAROM KUN GEEN KLEINE PORTIE PATAT BESTELLEN , DE HELFT MOET JE WEGGOOIEN.

Albert
5 August 2023
Albert Driever
25 Juli 2023
Hugo Camps
22 Juli 2023

Was Oke. Lahmacun en aardappels. Veel eerder bezorgd dan aangegeven(3 kwartier eerder
..)

D
18 Juli 2023
Janneke Gouma
16 Juli 2023

De bezoeging was vriendelijk en sneller dan gepland. Er ontbrak bij de shoarmaschotel hawai de kaas en de ham. Ook hadden we dit keer 1 bakje knoflooksaus minder dan besteld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tom
10 Juli 2023
Rolink
9 Juli 2023

Smaak van eten zoals altijd lekker. Het was echt lauw dat was erg jammer

MI MARTINEZ FERNANDEZ
5 Juli 2023

SUPER LEKKER & ERG OP TIJDBEZORGD.

Tom
4 Juli 2023
Jo
2 Juli 2023

Grote portie, en binnen de afgesproken tijd bezorgd! Top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

E
2 Juli 2023

!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Manita
13 Juni 2023
Iris vdw
11 Juni 2023

Ik weet niet wat er met de broodjes was gebeurt maar alles lag eraf en moest je zelf weer als broodje in mekaar zetten! Aardappels waren erg slof en in het bakje gegooid. Jammer! Normaal wel tevreden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tom
10 Juni 2023

Geen saus erbij dat vond ik jammer. Verder vond ik het wel goed.

Gaby Munster
10 Juni 2023
Jan Snijders
7 Juni 2023

Prima oplossing van problemen en prima service

Femke
4 Juni 2023

Specifiek gevraagd om zonder kaas , is het alsnog zonder kaas

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

22 Mai 2023
Juyik
21 Mai 2023
Kees Witziers
14 Mai 2023
Jaarsma
2 Mai 2023

Goed en lekker!

Jaarsma
19 April 2023

Goede smaakvolle pizza's.

H.harmers
19 April 2023
J
19 April 2023

Sinds een paar jaar dit keer wel echt goed warm eten misschien hebben ze wat veranderd.

Henry
14 April 2023

Geen

Melissa
4 April 2023

Helaas pizza was koud.en geschreven zonder champignons en wat krijg ik een heel paddestoelen veld.

Anita
4 April 2023

Shoarma was droog, Saté was donker gebakken. Bezorging bijna een kwartier later dan aangegeven via de e-mail. Aardappels waren lekker, voldoende saus.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Joke
26 MĂ€rz 2023

Het was snel en warm geleverd. De pizza smaakte goed. Zeer tevreden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kersten
25 MĂ€rz 2023

Ik heb nog nooit zo een vol geladen pizza gezien

Lepelaarstraat 17
19 MĂ€rz 2023

Lekkere bodem, voldoende gevulde pizza, goed warm en snel bezorgd👍

Tobias
16 MĂ€rz 2023

Ja zwaar mooi maat

Marijke
6 MĂ€rz 2023

Het ligt er net achter wie er staat de Ă©Ă©n keer is het eten goed en soms ook niet Moet wel zeggen de bezorging is goed en de bezorgers zijn altijd beleefd

C.J.van Attikum
23 Februar 2023

Girosschotel, met volgens ons kehbab kruiden. Volgens ons is Giros grieks dus anders gekruid, eens en nooit meer..

Mariët Bakker
21 Februar 2023
H.harmers
19 Februar 2023
H.harmers
16 Februar 2023
Jaarsma
14 Februar 2023
Anoniem
9 Februar 2023
Ellen
5 Februar 2023
Janny Beuvink
1 Februar 2023

Goede kwaliteit, op tijd en warm bezorgd, goed gedaan. En het was heel lekker

Gaby Munster
31 Januar 2023

Heerlijke pizza’s . Krokante bodem. Netjes bezorgd. Heel tevreden

H.harmers
29 Januar 2023
Slomp
24 Januar 2023

Een groot verbeter punt. Is wanneer een tijdstip word aangegeven dat de klant besteld of dat door jullie word aangegeven wanneer het bezorgd word. Dan moet je die aanhouden met 5 a 10 min speling. Geen 30 tot zelfs 40 min te vroeg. Aantal keer gehad , bestelling gedaan onderweg. En kom ik thuis is het er al lang. Koud en al geworden.

Harmers
17 Januar 2023
Dilon
14 Januar 2023

Vrijdag avond heel laat besteld, bezorging was super snel en heel erg vers! Ga hier zeker vaker bestellen, altijd spannend savonds, maar zeker boven verwachting!

R
12 Januar 2023
Ilonka
7 Januar 2023

Bestelling was verkeerd.

Jen.
30 Dezember 2022

Complimenten voor de bezorger die de deur dichtdeed na volle handen. Helaas was de shoarma schotel niet lekker

E
29 Dezember 2022

8 verschillende gerechten, pizza, pasta , doner. Alles was prima

A
21 Dezember 2022
Arda
18 Dezember 2022

Pizza was koud

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

seb nijenhuis
11 Dezember 2022

HET DUURDE LETTERLIJK EEN UUR EN EEN KWATIER HEEL LANG KEN BETER

De Vries
20 November 2022

Pizza was zoals altijd super.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Harold
20 November 2022

Eten smaakt goed, was echter lauw, tegen koud aan, bij bezorging. Verder alle knoflooksaus op 1 plek in het broodje ipv verdeeld

Arno van den heuvel
19 November 2022

ik had eten bestelt na een tijdje was het eten er nog niet ik bellen en was er foutje gemaakt dus de eigenaar vertelde mij hij ging het teen gelijk maken en ik hoefde er niks voor te betalen kijk aan zo kan het ook waar ik op zei nou dan doen allebei de helft wat een super goede service en ook nog eens lekker eten dank je wel het heeft gesmaakt

Hogenstijn
7 November 2022

Besteld was: 1× Lahmacun met kaas € 4,50 Knoflooksaus, Geen drankje 1× Broodje shoarma kaas € 8,50 Klein, Knoflooksaus, Geen drankje Gekregen lamachun met rode saus en broodje shoarma zonder kaas Mvg hogenstijn

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Menzel
6 November 2022
Reinier Baartman
24 Oktober 2022

bezorger was er kk snel vgm had hij straaljager fzo donër was tantoe lekker inshallah

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vrijbloed
10 Oktober 2022

In eerste instantie was de bestelling verkeerd, maar na telefonisch contact kregen we opnieuw de juiste en lekkere pasta

Edith
6 Oktober 2022
Marijke
3 Oktober 2022

De bestelling was er snel. De pizza toping zagen er goed uit de bodem was ook goed dit keer niet zo dun en verbrand. Wel Ă©Ă©n puntje vond de kruiden die er op het shoarma vlees wordt gedaan voor op het brood niet zo lekker Als het zo blijft zal ik zeker weer wat vaker bestellen

Rod
2 Oktober 2022
Bart
1 Oktober 2022
Esther
1 Oktober 2022

Jullie kwaliteit is altijd goed!

Benneker
28 September 2022

Het was erg lekker

Marlou
24 September 2022
Diana
20 September 2022
Ronald
18 September 2022
verstrenge michael
10 September 2022

Pizza’s waren gewoon niet lekker helaas. Wel mooi op tijd en de bezorger was vriendelijk

C
3 September 2022

Schotel was erg weinig döner . Was letterlijk een minischotel . Pizza heeft goed gesmaakt .

Dijkhof
28 August 2022

Wij hadden saté van varkenshaas besteld zag er allemaal prima uit. Alleen jammer dat de varkenshaas voor het grootste gedeelte rood(rauw) was. Naar mijn mening moet het roze zijn

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
25 August 2022

Geen lange wacht tijd . Prima eten. Top.

Rod
21 August 2022

Snelle bezorging en lekker gegeten!

Bart
20 August 2022
Twan
17 August 2022

Niet op afgesproken tijd.

Ingrid Legters
14 August 2022

Helaas zeker een uur extra moeten wachten. Na een belletje het antwoord: het is zo druk. De bestelde en betaalde sauzen ontbraken. De aardappelschijfjes waren duidelijk een keer opgewarmd. Al met al geen succes en zal voorlopig niet meer bij jullie bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sharona Wendrich
14 August 2022

De champignons in kaas/roomsaus waren dit keer niet zo lekker. De saus was flauw/dun en dit vond ik erg jammer aangezien voorgaande keren het echt heel erg lekker was!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sabine de Gans
13 August 2022

Vlees was erg lekker salade ook erg lekker. Helaas de aardappeltjes en patatjes erg slap en taai niet lekker. Tip serveer patat en aardappeltjes apart in een zakje. Is een kleine moeite. Mvg sabine

Tom
10 August 2022
Snel ter plek. Warm gekomen
9 August 2022
Rod
9 August 2022
Jayden
8 August 2022
Buck
8 August 2022
Tijn
8 August 2022
Rod
6 August 2022

Lekker gegeten. Snel bezorgd.

Edwin
6 August 2022
Monique
1 August 2022

Prima service en lekker eten top

Tyra
30 Juli 2022

Alweer dingen vergeten
. Vorige keer de knoflooksaus, nu de spek op de pizza
. Erg jammer aangezien ik hier ook altijd extra voor betaald.

Antwort von Bella Pyramide

Beste, Bedankt voor uw bericht.erg vervelend dat uw bestelling niet compleet was excuses daarvoor.graag melden bij eerst volgende bestelling wij maken goed.zou u volgende keer telefonisch wel door geven dan kunnen wij direct nieuw na sturen en de geleverd ophalen. Mvg Alan

Jorn
23 Juli 2022
Hedysanting@gmail.com
18 Juli 2022
C Pen
14 Juli 2022

Het eten was zoals ik gewend ben goed. Wel jammer dat ze de bij bestelde sausen niet hebben geleverd terwijl er wel voor betaald is

Jasminn
9 Juli 2022

Lekkere kaas hoor volgende x mag wel gensedne

Rick Van Turnhout
9 Juli 2022

Snelle bezorging. Eten was mooi heet nog. Smaakte ook prima!

Rick Van Turnhout
3 Juli 2022

Lachmacun was zonder knoflooksaus geleverd en bijna koud bij bezorging.

Harmers
23 Juni 2022
Marnix Kringsman
13 Juni 2022

Helaas was de pizza salami koud en de portie spare-ribs zo erg klein en zeker geen € 15,00 waard. We hadden voor 1 Lahmacun “geen kaas” gevraagd, maar alle 4 hadden ze geen kaas. Verder waren alle maaltijden voortreffelijk!!!

M
11 Juni 2022

Eten is echt lekker, echter was mijn bestelling niet compleet en ontbrak het drinken

Eskes
11 Juni 2022

Gewoonweg goed eten . Keurig binnen de afgesproken tijd geleverd .

Hugo
9 Juni 2022
Gerjan
7 Juni 2022

Dönermoorden schotel voldeed aan de verwachting De pizza daarentegen niet , de rand erg hard

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Puttenaar
4 Juni 2022

Ik had bij de pizza extra pepers besteld die zaten er niet op( wel voor betaald) broodje shoarma had ik zonder groente besteld en er zat wel groente in!! En aan 1 kant van beide pizza’s was de bodem erg hard voor de rest lekker gegeten

Rod
28 Mai 2022

We hebben lekker gegeten!

Bestellen 25 minuten te laat gekomen (bijna 45 minuten wachten plus 15 minuten voordat ze waren geopend dus samen een uur wachten). Maar gellukig warm ontvangen.
21 Mai 2022
Antwort von Bella Pyramide

Beste, Ons bezorg tijd is binnen 45 min binnen openingstijden. Met vriendelijk groet, Alan

Joshua Clement
17 Mai 2022

Fijne bezorger altijd vrolijk en goede service fanta was op en ze belden netjes op om dat te melden en wat is tevens dan zou willen Tevreden klant

Erik
16 Mai 2022

Pizza’s waren helaas niet meer ‘vers/ warm’

Rod
10 Mai 2022

Jammer dat opmerking geen paprika niet werd gelezen bij de bestelde Calzone shoarma. Wel bijna half uur eerdee dan gemeld voordien bezorgd.

Molenkamp
2 Mai 2022

Heerlijke pizza's

Harmers
1 Mai 2022
Fenny van der sluis
29 April 2022

Weer super gegeten goede bezorging alleen jammer dat de aardappel slap waren ander 5 sterren gegeven

Peter Kroeze
28 April 2022

Het eten was verder goed,maar helaas was de kapsalon niet bereid zoals we van jullie gewend zijn. ( Er ontbraken wat ingrediënten). Zoals sla. Mvg

N.v.t.
27 April 2022
Henry
24 April 2022
Frank Steghuis
17 April 2022

Jammer dat je in je dorp waar ik al jaren woon bezorgkosten moet betalen!!! ‘T is vanaf jullie zaak naar mijn huis Steenstraat nog GEEN 5 met fiets en die afstand ook nog moet betalen jammer!!

Harmers
11 April 2022
Kok
10 April 2022
Belinda
6 April 2022
Monique
4 April 2022

Lekker eten en snelle service👍

Jaarsma
4 April 2022
H.harmers
3 April 2022
Boerman
22 MĂ€rz 2022

Aardappeltjes waren niet krokant, maar slap, tegenvaller....

Bianca Kuipers
19 MĂ€rz 2022

Pizza smaakte goed alleen had ik spinazie extra besteld en dat zat er niet op. Terwijl ik er dus wel voor betaald had.

Monique
1 MĂ€rz 2022

Lekker eten en snelle service 👍

Gaby
26 Februar 2022
Niklas kottig
20 Februar 2022
Anoniem
14 Februar 2022

Was wel heel erge lekkere pizza volgende keer graag minder kaas

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fenny
12 Februar 2022

Weer heerlijk gegeten 👍

P. Grijsen
8 Februar 2022
Dominique
8 Februar 2022
scholten
7 Februar 2022
Bart
31 Januar 2022

Het eten was heerlijk, en optijd aan huis geleverd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Irma Davna
27 Januar 2022

Jammer dat de knoflooksaus ontbrak

Wim
14 Januar 2022

Pizza’ s waren weer heerlijk en de bezorging sneller dan gedacht. Top.

Moraal
10 Januar 2022

Snelle bezorging, goed eten, rauwkost zat apart bij de Kapsalon, nog heerlijk vers!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Thorsten Klompmaker
8 Januar 2022
Marc
1 Januar 2021

Pizza was een beetje aan de koude kant

Mandy
27 Dezember 2021

Eten smaakte goed dankjewel

Snijder
27 Dezember 2021

Broodje doner super lekker.... alleen wel erg véél doner

Olaf Poorthuis
20 Dezember 2021
Akkerman
19 Dezember 2021

Was heerlijk

Jolanda
18 Dezember 2021
Melanie
12 Dezember 2021

Goed en lekker eten. En snelle levering top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Olaf Poorthuis
6 Dezember 2021
Karin weda
3 Dezember 2021
Remco
28 November 2021
Leroy
20 November 2021
Richelle
6 November 2021

Smaak door de samengestelde pizza was goed, alleen erg jammer dat de pizza koud was na bezorging

Henry Boll
31 Oktober 2021

Heerlijk 👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

René
31 Oktober 2021

Lekker en sneller dan verwacht.

Nijkamp
30 Oktober 2021
bert ter Horst
26 Oktober 2021

Positieve reactie van alle 5 eters

HE
24 Oktober 2021

Eten goed, alleen bestelling klopte niet. Had een broodje shoarma kaas besteld, maar er zat geen kaas op. Bezorging snel en vriendelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Brent de Graaf
21 Oktober 2021

De pizza was een beetje koud toen het aankwam maar voor de rest was het goed!

Engelbertink
12 Oktober 2021

Alles was super alleen de fungi alla panna. Er zaten een paar plaatjes champignons in de veel te dunne saus. Leek meer op een te dunne soep.

Thorsten Klompmaker
10 Oktober 2021

zeer fijne salade, snelle bezorging. Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jet
1 Oktober 2021

Heerlijke gerechten

Bart
11 September 2021
passie
10 September 2021

lekker man, en aardige bezorgers

N. Albers
6 September 2021

Heerlijke pizza, jammer dat ie al behoorlijk afgekoeld was!

Bart
3 September 2021
Sem van Mook
26 August 2021

Top! Die Kapsalon Speciaal is beste zeg jullie eerlijk! Jullie staan sowieso op 1 hier in Losser â€ïžđŸ€™đŸŒ

Pieter
26 August 2021

Lekkere pizza's! snel klaar en goede temperatuur.

norbert
23 August 2021

fiets was omgevallen lag een beetje door elkaar

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Melissa Alink
18 August 2021

Super. Lekkere pizza. Extra topping. Kids blij snelle bezorging

Lies
17 August 2021

Lekker eten en op tijd vr groet

Bouwman
15 August 2021

Super lekker gegeten vandaag Snelle bezorging Top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Welmink
15 August 2021

lekker gegeten, bezorging prima en op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Huis
12 August 2021

Heerlijk!!

René
11 August 2021

Zag er niet zo uit alsof het plaatje maar smaakte heerlijk.

Henny Welmink
9 August 2021
Bert Ter Horst
8 August 2021

Vlot, lekker en op tijd.

Rod
7 August 2021

Snelle bezorging en heerlijk gegeten allemaal!

Huis
6 August 2021

Het was heerlijk!

Leonie
6 August 2021

Heerlijke pizzas

WhR
5 August 2021

Top. Snel en goed afgeleverd. Goeie prijs kwaliteit.

Mieke
5 August 2021
Kok
26 Juli 2021

We hadden 2 pasta gerechten van zeer goede kwaliteit top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jessica
25 Juli 2021

Heerlijke pizza's, goed van smaak en ruim belegd. Op tijd klaar op afgesproken tijdstip om op te halen.

Maria
25 Juli 2021

We hebben een Hamburger, een Wraps kipdoner en een kapsalon!! De kapsalon shoarma was niet echt lekker... de vlees was een beetje droog. De rest was heerlijk!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Erwin
25 Juli 2021

Shoarma was superlekker.

Tim
15 Juli 2021

Pizza döner met ui besteld en Ik kreeg met champions en jalapĂȘno

Antwort von Bella Pyramide

beste, pizza doner standerd word geleverd met ui,champions,jalapeños.u kunt uiteraard bij opmerking aangeven zonder.

Fenny van der sluis
15 Juli 2021

Eten was heerlijk en super snelle bezorging en ook niet onbelangrijk het was ook nog goed warm Groetjes Fenny

Mieke Blom
9 Juli 2021
Gabe
3 Juli 2021

Altijd goed, zonder twijfel

Rob Wieldraaijer
29 Juni 2021

De pizza's zijn heel goed, we staan op een camping en de pizza's wotden onze plek afgeleverd. SUPER

Roula
25 Juni 2021

Ik ben er eerlijk gezegd niet blij mee ik heb dingen besteld maar kreeg hele andere dingen naar huis of er zaten geen dingen bij die ik besteld had dus ik zou niet terug bestellen bij bellapyramide

On bekent
20 Juni 2021

Slecht als opmerking gegeven geen groente op de lachmagun en wat zat er op toen ik het kreeg juist groente erop Slecht dat ze de opmerking niet leze

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Bella Pyramide

beste, dat is vervelend excuses voor ongemak.als je namelijk telefonisch had doorgegeven dan hadden wij direct nieuw nagestuurd! en de verkeerd geleverd meegenomen. bedankt voor je begrijp

Akkerman
14 Juni 2021

Was heerlijk

Kuijpers
2 Juni 2021

Beide durum döner was de knoflooksaus ver te zoeken . Hamburgers gewoon in een papieren zakje gedaan zonder een bakje alles onder het vet en de patat was slap. Helaas gaat jullie kwaliteit wat jullie voorheen hadden extreem achteruit 2e keer dat we zo'n slechte bestelling hadden ,waardoor we niet meer gaan bestellen bij jullie.

Antwort von Bella Pyramide

beste, dat is vervelend dat u niet tevreden bent excuses daarvoor!als u telefonisch had doorgegeven had wij direct de geleverd maaltijden opgehaald en nieuw nagestuurd.als toch denk dat u nog een keer bij ons wel proberen graag melden wij zullen iets leuks van maken.je kunt doorgeven dat je met mij besproken heb .groetjes alan

Simone
1 Juni 2021

Met het eten op zich en de bezorging is niks mis. Alleen bij ons ontbreekt altijd wel iets bij de bestelling en bij de bestelling van 2/3 weken geleden ontbraken 2 blikjes drinken. Gisteren aangegeven bij bestelling en dat we graag 2 blikjes chocomelk wilden krijgen we 2 pakjes chocomelk Dat staat toch niet in verhouding met de al betaalde blikjes drinken en mocht je geen blikjes hebben doe dan 4 pakjes er in. Nogmaals eten en bezorging top maar complete bestellingen is bij ons echt weinig voorgekomen en dat vind ik erg slordig en ben ik wel beetje klaar mee

Donald
29 Mai 2021

Super lekkere pizza calzone en tijdig geleverd m! Ga zo door

Akkerman
22 Mai 2021

Shoarma saus vergeten......jammer, wel besteld.

Bennie
22 Mai 2021

Was zoals gewoonlijk prima

Schulten
18 Mai 2021

Heerlijk eten makkelijk te bestellen snelle service

Bart
18 Mai 2021
Bart
13 Mai 2021
JP
12 Mai 2021

Lekker eten en snel geleverd!

W vd laan
8 Mai 2021

1 x kebah, zonder knoflooksaus en zonder sla wel voor betaald, super jammer en allebei de broodjes grote stukken uien

Rene Naafs
3 Mai 2021

Had met shoarma besteld er zat geen shoarma tussen dus 3,50 euro teveel betaalt volgende keer graag wel bestelling compleet leveren

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Diane
1 Mai 2021

Pizza besteld met extra ei ei niet ontvangen wel betaald.... De shoarma was heel hard en niet te eten .....

Henriëtte
27 April 2021

Vlotte bezorging. Vriendelijke bezorger. Lekker eten, ruime porties.

Sem
27 April 2021

Bezorgingwas veelte laat en er zat teveel ui op het broodje

Claudia posthumus
26 April 2021

Het eten was op het verkeerde adres bezorgd . Waardoor ons eten heel laat kwam.

R.Wieldraaijer
26 April 2021

Heerlijke pizza, 🍕 snelle service. Dus niets mis mee. Gaan we zeker vaker doen.

Dominique
19 April 2021
Lars
11 April 2021

Uitstekende pizza en bezorging was prima op tijd! Heerlijk gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arjan
9 April 2021

Totaalbeeld, goed eten, geen maagklachten na afloop. Verbeterpunten: Kaas op de Pizza quattro stagioni was te veel. Hebben wij eraf gescraapd. Hebben grote portie aardappelen besteld, vond meevallen hoe groot die was. Wellicht optie toevoegen aan site dat je nog iets meer erbij kunt bestellen.

Akkerman
8 April 2021

Pasta heel goed. Hamburgers teveel kruiden en te vet

Koet
6 April 2021

Super! Zeer tevreden 👍

Huis
3 April 2021

Was weer heerlijk!!

Welberg
2 April 2021

Lekkerrr eten 👍

Bianca Kuipers
1 April 2021

Had extra asperges besteld en die zaten niet op de pizza. Verder tevreden

Jolanda
1 April 2021

Helaas zat er dit keer geen rauwkost bij de shoarma schotel. Voor de rest top!

Huis
26 MĂ€rz 2021

Heel erg lekker!

Wesly
25 MĂ€rz 2021

Altijd lekker eten en bezorging altijd netjes op de afgesproken tijd 👍

Joshua
24 MĂ€rz 2021

Ze waren de saus vergeten gelukkig had ik zelf in huis maar die was niet zo lekker

Anne
21 MĂ€rz 2021

We hebben genoten van de heerlijke pizza s.

Naafs
19 MĂ€rz 2021

Netjes op tijd. Heerlijk gegeten

Huis
15 MĂ€rz 2021

Heel lekker!!

M. Smit
14 MĂ€rz 2021

De pizza's waren wederom heerlijk. Het kindermenu was groot genoeg (voor ons kind te groot). Daarnaast zou het pas om half 7 bezorgd worden (was het snelst) stonden ze gelukkig al om 6 uur voor de deur, toppers!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mieke blom
12 MĂ€rz 2021

Snel en goed

marco
8 MĂ€rz 2021

Het was weer Heeerlijk!!!

Gerhard Poorthuis
7 MĂ€rz 2021

Heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Martijn Damhuis
5 MĂ€rz 2021
Liane
4 MĂ€rz 2021

Shoarma was niet erg warm. En jammer dat jullie de rauwkost bij het shoarma en gebakken aardappelen in 1 bak doen. Krijg je van die lauwe rauwkost.

Denise
2 MĂ€rz 2021

Ik bestel hier wel vaker. Maar vanavond was het eten niet lekker en is het in prullenbak beland. Ook de knoflooksaus wordt steeds minder. Erg jammer

Antwort von Bella Pyramide

beste, dat is erg vervelend excuses voorongemaak.hier bij geef ik aan dat uw bestelling bij ons tegoed houd.graag volgende keer telefonisch aangeven dan kunnen wij direct de geleverd bestelling ophalen nieuw na sturen .vergeet niet bij ons moet altijd lekker zijn😁.alvast bedankt voor uw begrip.

Kleine
20 Februar 2021

Het was perfect

Martin
14 Februar 2021

Kwam niet op aangegeven tijdstip helaas maar eten was lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Oonk
13 Februar 2021
Melanie Ottens
12 Februar 2021

Altijd super super lekker, maakt niks uit wat je besteld. Echt een aanrader top

Mieke Blom
12 Februar 2021

Perfect en erg lekker

Robert Horck
7 Februar 2021
Lieke
6 Februar 2021
Joshuw
6 Februar 2021

De grote bakje shoarma zijn erg klein Had nog wel honger na de hand Dus prijs verhouding na wat je krijgt Vind ik het iets te duur Eten was goed alleen weinig Volgende keer op zoek naar een andere afhaal tent

Wesly
26 Januar 2021
Marian
24 Januar 2021

Goede pizza, smaakte goed. Puntje van kritiek: speciaal met ansjovis besteld en betaald, maar niet gekregen. Gebeld en er kon een nieuwe gemaakt worden maar zou wel langer duren ivm afstand of de volgende keer korting. Gekozen voor laatste optie omdat we nu gingen eten samen. Keurige bezorger!

Mulder
23 Januar 2021

Lekker warm en snel 10 min

Melissa
22 Januar 2021

Was weer een perfecte pizza.en ook optijd

Rene Naafs
20 Januar 2021

Eten was perfect heeft ons zeer goed gesmaakt. Verder is bezorging goed en netjes

Richard
16 Januar 2021

Goede bezorging, alles compleet, warm en lekker eten! Top!

Richard
9 Januar 2021

Lekker eten, bestelling op tijd en compleet!

Mieke blom
8 Januar 2021

Is perfect op tijd klaar. En erg lekker

Harmers
5 Januar 2021

Super snel ge bragt

Reg
4 Januar 2021
Harmers
28 Dezember 2020

Mooi op tijd super lekker

Mark arends
28 Dezember 2020

Pizza was heerlijk

Morris
27 Dezember 2020

te veel kaas op de kapsalon

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van veen
23 Dezember 2020

Kapsalon was de kaas totaal niet gesmolten.

Melissa
23 Dezember 2020

Het zag er super uit.en ook nog eens heerlijk.volgende x bestel ik ook weer bij jullie.

Richard
19 Dezember 2020

Eten is altijd prima. Alleen waar bij de vorige bestelling een "extra pita" er niet bij zat, dit ook aangegeven bij het plaatsen van deze bestelling, was er nu weer een bakje extra knoflook vergeten! En dit gebeurt vaker! Vind dat erg vervelend. Niet om die paar centen maar je hebt of saus te weinig of een broodje. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om gewoon dat in het tasje te stoppen wat er besteld wordt?? Hoop dat de inpakker beter gaat opletten anders ga ik elders bestellen.

N. Oort
5 Dezember 2020

Helemaal top

Wendy
29 November 2020

Eten smaakt lekker. Maar misschien niet handig om bezorging in overdinkel op de fiets te doen. Pizza was helaas koud.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mateusz&Joanna
18 November 2020

Altijd snel en lekker 🔝

D.Stulen
1 November 2020

buiten om dat de bezorging 1.15 duurde (zal wel druk zijn) zat er bij de broodje doner stukken aangebrand vlees. Dat was weer minder. niet gewend van jullie. Volgende keer beter.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
1 November 2020
Carola Wekking
30 Oktober 2020
Tess
30 Oktober 2020

Supersnel weer!!!

Lies
27 Oktober 2020

Eten was erg goed ,ook optijd zoals altijd Vr groet

YoldasWaaijer
17 Oktober 2020

Helaas zat er geen anjovis en ui op de pizza pesto, wat we wel besteld en betaald hebben.

Harry P
15 Oktober 2020

De Quattro Stagioni en Picante pizza's waren erg lekker en de prijs was goed.

Bakker
11 Oktober 2020

We hadden patat besteld en kregen gebakken aardappelen tot groot verdriet van de kinderen die graag patat wilden. Pizza's waren lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
11 Oktober 2020

Bestelling klein halfuur te laat dat is geen probleem maar het eten was niet meer warm ( lauw ) de bezorger gevraagd is het druk zegt hij nee valt wel mee??? de volgende keer gaat het eten retour hou niet van lauw eten 😝

Tess
10 Oktober 2020

Ja lekker en veel!!

Irma Davina
4 Oktober 2020
Raymond
4 Oktober 2020

De 3 kipschotels waren een klein beetje aangebrand en de aardappelschijfjes waren niet lekker krokant zoals anders, maar slap en te weinig kruiden. Helaas niet zoals gewend

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tom Schansman
26 September 2020

Tweede keer in korte tijd dat er te weinig saus is geleverd. Ik wil geen punt maken om 50 cent maar storend is het wel. Graag volgende keer beter opletten! Verder alles prima.

Martin
24 September 2020

Kwalitatief goede gerechten en snelle levering ! Top 👍

iris snippert
16 September 2020

Lekker gegeten! Viel wel op dat in het weekend de pizza kleiner is en minder belegd.. Vandaag was het dus top 😁

Liane
15 September 2020

Mooi op tijd. Lekker van smaak en goede temperatuur.

<